שיעור מספר 1: הזמנים הכי טובים לסחור באופציות בינאריות

ברוכים הבאים לסידרה חדשה הנקראת אופציות בינאריות למתחילים, כאשר אנחנו ניקח את ידכם ונראה לכם בצורה סיסטמטית איך לסחור באופציות בינאריות . במאמר זה אנחנו ניגע בזמנים הכי טובים לסחור.

מסחר אופציות בינאריות מתעסק במסחר של כמה נכסים ולהרוויח כסף על בסיס,  תוצאה לפי כיוון המחיר. חלק מנכסים אלו נסחרים על בסיס 24 שעות: כאן יש לנו מט"ח, נכסים, ואינדקסים. מניות לרוב לא נסחרות על בסיס 24 שעות.

שוק האופציות הבינאריות הינו שוק שבו הסוחר מרוויח כסף על ידי חיזוי כיוון ,ונדיפות זה מה שנותן תנועה למחיר בשוק.

המסחר עובד הכי טוב כאשר השוק מבעבע עם תנועה מסוחרים מכל העולם. כאשר יש פעולות רבות בשוק, זה מייצר את הנזילות הנדרשת לנו כסוחרים לחזות יותר טוב בזמנים קצרים את כיוון המניה שבה אנו סוחרים.

אפילו שנכסים כמו מט"ח וסחורות אמורים להיות שק של 24 שעות, יש רק זמנים ספציפיים שהשוק פעיל בשיאו. זה כאשר אזורי המסחר בעולם חופפים.

בגלל שלא לכל הנכסים יש את אותם זמני המסחר, אנחנו נדסקס על שיעורים שונים של  נכסים כיישויות שונות, וניקח בחשבון את זמני המסחר הספציפים בהם.

אופציות בינאריות

תזמון למניות

כמו שהזכרתי קודם, מניות לרוב נסחרותבמקסימום בין 6-8 שעות ביום. מניות של רוב החברות הגדולות מחוץ לארה"ב נסחרות בשו

ק האמריקאי כADR. לכן, השוק האמריקאי משמש כנקודת ציון לבדיקת שעות המסחר במניות. השוק האמריקאי נסחר בין השעות 9:30 בבוקר EST ל16:00 אחרה"צ  EST.

תזמון למט"ח

שוק המט"ח פועל יותר כאשר ישנה חפיפה באזורי זמן לונדון אסיה ולונדון ניו-יורק.
צריך בנוסף לדעת שהאזורים בהם יש חפיפה המסחר במט"ח המקומי יהיה נדיף יותר. לדוגמה, הדואר האוסטרלי יותר פעיל בזמני חפיפה של אסיה לונדון מאשר מזמני החפיפה של לונדון ניו יורק.

תזמון לסחורות

שווקי הסחורות הכי פעילים בזמנים הבאים:

נפט גולמי- 9:00 בבוקר EST ל14:30 EST

גז טבעי- 9:30 EST ל17:30 EST

תירס- 9:30 EST ל13:15 EST

זהב- 8:20 EST ל17:15 EST

כסף- 8:25 EST ל17:15 EST

דרך אחרת ללמוד את זמני המסחר, תהיה לכווץ את הסחורות מתחת לבורסות שבהן הם נסחרים. לדוגמה, סחורות חקלאים, שנסחרות בCME, יש יותר פעילות במסחר בין השעות 9:30 EST ל13:15 EST  וגם בין השעות 18:00 EST ל7:15 בבוקרEST יום למחרת.

ברגע שספצים בשעות מסחר לכל נכס, אתה צעד אחד יותר קרוב להרוויח כסף באופציות בינאריות.

http://www.imarkets.co.il